Sekretariat dziekana

Sekretariat jest obecny niemal w wszelkiej nazwie oraz prac, gdyż dzięki niemu możliwy jest sprawny obieg dokumentów, potrzebnych do prowadzenia całą organizacją. Funkcjonowanie sekretariatu musi być właśnie dostosowane do nowoczesnych form komunikacji, a ponadto spełniać będące wymagania pod kątem wydajnego i bliskiego przepływu informacji.

Rozwiązania erp

Dla pani prowadzącej sekretariat program komputerowy jest najsłuszniejszym rozwiązaniem, gdyż znacznie podnosi on skuteczność książki z dokumentami. Specjalne oprogramowanie dla sekretariatu może zawierać szereg funkcji, z jakich warto wymienić następujące: • Ewidencja dokumentów (np. zamówień, ofert, reklamacji, dokumentów pracowniczych), • Rejestr korespondencji (przychodzącej i wydającej), • Rejestr faktur zakupowych i sprzedażowych, • Ewidencja kontrahentów, • Katalog kontaktów wewnętrznych, • Elektroniczna książka adresowa (z łatwością adresowania kopert), • Terminarz spotkań, • Wzory pism i materiałów. Czerpiąc z planu, osoba odpowiedzialna za pracę sekretariatu ma przede wszystkim ofertę bardzo silnego znalezienia każdego dokumentu a wszystkiej korespondencji, dzięki uporządkowanym rejestrom z automatyczną funkcją wyszukiwania. Dzięki programowi zmienia się obieg dokumentów wewnętrznych w korporacji, co z pewnością ma gigantyczne stanowienie dla przedsiębiorstw o rozbudowanej grupie także dużej liczbie pracowników. Tworzenie dokumentów oraz wysyłka znacznej dawek korespondencji także przestaje być problemem. To wielofunkcyjne urządzenie można pasować do innych spraw każdej marki a środka bycia sekretariatu. I co najważniejsze, dzięki internetowemu przechowywaniu dokumentów można wiele ograniczyć ilość zużywanego papieru w spółce oraz liczbę segregatorów.